• تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 15:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 202
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست حوزه پدافند شیمیایی در دانشکده داروسازی با حضور نمایندگان دفتر فنی دانشگاه

نشست حوزه پدافند شیمیایی با موضوع بررسی گزارش بازدید ارزیابی از دانشکده داروسازی چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی نشست حوزه پدافند شیمیایی با موضوع بررسی گزارش بازدید ارزیابی از دانشکده داروسازی چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.  
بر اساس قوانین HSE (الزامات سلامت - ایمنی و محیط‌زیست)، رویکرد پدافند شیمیایی با مجموعه‌ای از تدابیر، برنامه‌ها و اقدامات غیرنظامی می‌تواند امکان وقوع تهدیدات یا حوادث شیمیایی و همچنین آسیب‌پذیری افراد، زیرساخت‌ها و سرمایه‌ها در برابر تهدیدات شیمیایی را کاهش دهد و منجر به افزایش آمادگی برای مواجهه و واکنش در شرایط اضطرار شود. 
براین‌اساس و باتوجه‌به دامنه فعالیت‌های دانشکده داروسازی تلاش شده است از شرکت‌های مشاور و مورد تأیید وزارت بهداشت در این حوزه استفاده شود. بدین منظور جلسه‌ای با حضور دکتر محمدرضا دلنوازی معاون اداری و مالی دانشکده و مهندس کامبیز طاهری‌فرد مدیرعامل شرکت توسعه سرزمین پارس پایا، مهندسان علی‌اکبر مهدی‌پور و علی مهر اندیشه نمایندگان دفتر فنی دانشگاه، الهام ذوقی، دکتر مینا سعیدی، مهندس علی خضایی و سکینه حسین‌خانی برگزار شد.
در ادامه این جلسه حاضران نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند. 

 

  • گروه خبری : فرهنگ و سواد سلامت,واحد HSE
  • کد خبر : 252090
محبوبه بهلولی
تهیه کننده

محبوبه بهلولی