• تاریخ انتشار : 1402/10/04 - 16:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 487
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نام دکتر محسن امین؛ استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در میان برگزیدگان نوزدهمین همایش نکوداشت مقام استاد

نوزدهمین دوره همایش نکوداشت مقام استاد ۵ دی ۱۴۰۲ در تالار ابن‌سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

دکتر محسن امین
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، این مراسم برای نوزدهمین سال متوالی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در تالار ابن‌سینای دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.
 
در این همایش، به پیشنهاد و انتخاب دانشگاهیان و دانشجویان از ۱۰ هیئت‌علمی برگزیده دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر  خواهد شد و نام دکتر محسن امین عضو هیئت‌علمی گروه کنترل دارو و غذا دانشکده داروسازی در میان برگزیدگان می‌درخشد.
 
شیوه‌نامه برگزاری این همایش برای رسیدن به لیست نهایی بدین ترتیب بوده است؛ ابتدا «هیئت دانشجویی» متشکل از نمایندگان دانشجویی ورودی رشته‌های مختلف و سپس «هیئت دانشگاهی» متشکل از رئیس و معاونان دانشکده‌ها و برخی اساتید برگزیده دوره‌های گذشته همایش، با درنظرگرفتن معیار «معلمی کردن» فهرستی از اساتید شاغل در هر دانشکده را پیشنهاد دادند و سپس وجه اشتراک این دو لیست تهیه و با مشورت با اعضای هیئت ژوری همایش، لیست نهایی انتخاب شد.

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,فرهنگ و سواد سلامت,کنترل دارو و غذا,افتخارات
  • کد خبر : 254911
محبوبه بهلولی
تهیه کننده

محبوبه بهلولی