متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/30 - 16:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر فرید درکوش: صنعت داروسازی مسیر جذاب و خلاقانه‌ای است که باوجود کمبودها جای پیشرفت زیادی دارد

در جلسه انتقال تجربه «مدیریت کارآفرینی در داروسازی»گروه فارماسیوتیکس دانشکده داروسازی، دانشجویان با موقعیت‌های شغلی، راه‌های ورود به صنعت تولیددارو و فراز و نشیب‌های آن آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، با همت دفتر توسعه آموزش و مجموعه کاتالیزور دانشکده دکتر فرید درکوش استاد گروه فارماسیوتیکس ۲۹ مهر ۱۴۰۳ جلسه انتقال تجربه‌ای با عنوان "مدیریت کارآفرینی در آینده داروسازی" برای دانشجویان عمومی داروسازی ورودی ۱۴۰۲ برگزار کرد.
 
استاد دانشکده داروسازی با تأکید بر پیشرفت‌های چشمگیر صنعت داروسازی در ایران، نوآوری را کلید اصلی پیشرفت در دنیای امروز دانست و گفت: پیشرفت و حتی درآمدزایی در صنعت داروسازی به خلاقیت و یادگیری تکنولوژی‌های نو وابسته است. 
 
وی با اشاره به نقش همکاری‌های بین‌رشته‌ای در ایجاد نوآوری در صنعت داروسازی افزود: برای دستیابی به آینده‌ای روشن در این زمینه افراد از رشته‌های مختلف باید در کنار یکدیگر تلاش کنند تا به موفقیت‌های روزافزون دست پیدا کنند. 
 
دکتر درکوش اهمیت کار عملی مستمر در رشته داروسازی را الزامی خواند و به دانشجویان تأکید کرد با تمرکز و تلاش مداوم در فعالیت‌های عملی و کار در آزمایشگاه‌ها حضور پرشور داشته و دائماً در حال یادگیری باشند و حداقل روزی سه دقیقه در مورد حوزه‌ای که به آن علاقه دارند، فکر کنند. 

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,فارماسیوتیکس,کارگاه آموزشی
  • کد خبر : 281892
محبوبه بهلولی
تهیه کننده

محبوبه بهلولی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه
متن مورد نظر خود را جستجو کنید