متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/10/16 - 08:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 326
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهارمین نشست هم‌اندیشی شورای ارتباط با دانش‌آموختگان دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست هم‌اندیشی شورای ارتباط با دانش‌آموختگان دانشکده داروسازی با حضور دکتر رضا فرجی دانا رئیس سابق دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، چهارمین جلسه شورای ارتباط با دانش‌آموختگان دانشکده داروسازی با حضور دکتر رضا فرجی دانا رئیس سابق دانشگاه تهران، دکتر محسن امینی رئیس دانشکده، دکتر حمیدرضا منصف اصفهانی مدیر دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان و اساتید دانشکده به ترتیب دکتر رسول دیناروند، دکتر خیر اله غلامی،  دکتر عباس کبریائی زاده، دکتر ملیحه برازنده، دکتر محمدرضا دلنوازی و دکتر محمدرضا شمس اردکانی و همکاران دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان  فاطمه امینی و عباس یساره افرا در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد. 
در این نشست که در راستای تأسیس بنیاد حامیان دانشکده داروسازی تشکیل شد؛ دکتر فرجی دانا با معرفی بنیاد حامیان دانشکده فنی دانشگاه تهران که باهدف به‌کارگیری صحیح امکانات و منابع اهدایی فارغ‌التحصیلان و دوستداران دانشکده فنی بنیان نهاده شده؛ توضیحاتی ارائه داد. 
دبیر هیئت‌امنا بنیاد حامیان دانشکده فنی، اعتمادبخشی به یاریگران را سرلوحه فعالیت‌های این بنیاد بیان کرد و گفت: اطمینان حمایت‌کنندگان از نحوه صحیح هزینه منابع مالی و اعتباری در مسیری که مد نظرشان است موجب افزایش انگیزه آنها در این راه خیر خواهد شد. 
ایشان هدایت درست منابع حاصل از دریافت کمک‌های یاریگران و تناسب آنها با نیازهای توسعه‌ای و ضرورت‌های مهم دانشکده را از موارد حیاتی در اساسنامه بنیاد خواند و افزود: بنیاد موظف است به‌منظور کمک به رشد و توسعه کشور و اعتلای هرچه بیشتر دانشگاه، همچنین فراهم‌کردن زمینه‌های شکوفایی روزافزون استعداد و خلاقیت دانشجویان و زمینه‌های تعامل و همکاری با خیرین نهایت تلاش خود را انجام دهد.
در ادامه دکتر فرجی دانا به بیان تجربیات خود در ۱۷ سال‌ فعالیت در بنیاد پرداخت و به سؤالات اعضا شورا پاسخ داد.

 

  • گروه خبری : دفتر ارتباط با دانش آموختگان
  • کد خبر : 255778
محبوبه بهلولی
تهیه کننده:

محبوبه بهلولی

تصاویر

تنظیمات پس زمینه
متن مورد نظر خود را جستجو کنید