• تاریخ انتشار : 1402/12/06 - 16:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 528
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از دکتر فاطمه اطیابی استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنفرانس پایان سال دارو ۱۴۰۲

از دکتر فاطمه اطیابی استاد دانشکده داروسازی و از دانشمندان یک درصد برتر جهان به عنوان بانوی ارزش آفرین در حوزه زیست بوم دارویی کشور تقدیر شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، در کنفرانس پایان سال دارو ۱۴۰۲ که با هدف بررسی چشم انداز سال آینده و سناریوهای حکمرانی دارو، سوم اسفند ۱۴۰۲ در تالار رازی دانشکده داروسازی برگزار شد، از دکتر فاطمه اطیابی استاد دانشکده داروسازی و از دانشمندان یک درصد برتر جهان به پاس یک عمر ارزش آفرینی در عرصه علمی و پژوهشی در حوزه دارو تقدیر شد.
دکتر محسن امینی رئیس دانشکده داروسازی تهران درباره عملکرد دکتر فاطمه اطیابی گفت: کارنامه فعالیت‌های دکتر اطیابی خاص و درخشان است و مقالات ایشان در ارتقای کیفی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دنیا تأثیرگذار بوده است. 
رئیس دانشکده داروسازی با اشاره به پروژه‌هایی که دکتر اطیابی برای دانشجویان تعریف کرده است؛ افزود: پروژه های تحقیقاتی وی نوآورانه بوده و قابلیت آن را دارند که فرمولاسیون های جدیدی در بازار دارویی کشور ارائه کنند و یا به تولید محصولات جدید دارویی در کشور  منجر شوند.
توضیح اینکه کنفرانس پایان سال دارو ۱۴۰۲، امسال با تاکید بر ضرورت بهینه سازی ساختاری دارو و اهمیت بررسی سناریوهای مختلف حکمرانی و همچنین تاکید بر ضرورت استفاده از ابزارهای جدید مالی در تامین نقدینگی صنعت دارو و کاهش ریسک های مالی صنعت دارو و با حمایت و همراهی اغلب تشکل های دارویی اعم از سندیکای تولیدکنندگان دارو، اتحادیه واردکنندگان دارو، انجمن صنعت پخش دارو، انجمن علمی اقتصاد و مدیریت دارو، انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت و فدراسیون اقتصاد سلامت برگزار شد.

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,داروسازی هسته ای,افتخارات
  • کد خبر : 260335
محبوبه بهلولی
تهیه کننده

محبوبه بهلولی