منو
  • مديريت مرکز رشد و فناوري دارویي
  • مديريت داروخانه هاي دانشکده
  • مراكز تحقيقاتي دانشکده
  • دفتر توسعه آموزش
  • کتابخانه
  • تشکل های دانشجویی
  • اهداف و چشم انداز دانشکده
  • دانشگاه علوم پزشکي تهران
  • انگلیسی
  • بستن

    قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون پذيرش دستيار تکمیلی تخصصي (فلوشیپ)سال تحصيلي 98-1397

     

    باسلام و آرزوي توفيق الهي 

    پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ  04/07/1397  لغايت 07/07/1397 براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نا‌مي زير با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و رمز عبور به نشاني سايت ثبت نامي‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك زير و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است به دليل تداخل ثبت نام از پذيرفته شدگان ساير مقاطع در شهريورماه بازه زماني ثبت نام تخصصي تمديد نخواهد شدو كسانيكه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايي ثبت نام نگردند به هيچ وجه به گروه هاي آموزشي جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.ضمناً شروع دوره از اول مهرماه مي باشد.

    مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:

    1-تكميل و اسكن فرم هاي ثبت نامي شماره 1-2-3  

    2- اسكن  گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا31 شهريور ماه 1396(براي دستیاران  ترم آخر)

    3-اسكن  شناسنامه (تمام صفحات) كارت مليوعكس (3*4 (عكس 3*4 با فرمت JPEG  وحجم كمترازKB 50))

    4-ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيدوشرط با ادامه تحصيل ازسوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكراست مستخدمين رسمي وپيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند)

    5-تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس 10 

    6-تصوير پايان يا معافيت ويا ترخيص از طرح نيروي انساني

    7-تسويه صندوق رفاه (درصورت  داشتن مدرك مذكور)

    8-رونوشت حكم ماموريت آموزشي يامرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه دراستخدام رسمي،پيماني وزراتخانه ها ،سازمانها و نهادها و... مي باشند(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)

    10- تصوير پروانه دائم (درصورت داشتن)

    11- تصوير كارت سهميه ايثارگران.

    *در خصوص اطلاع از امكانات رفاهي(خوابگاه و...)به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمايند.

    توجه:

     الف- جهت آگاهي ازتكميل بودن و تائيد مدارك ضروري است مجددا" حداكثربعد از48   ساعت به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام  انجام شد را مشاهده نمائيد و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوري در دانشكده پرينت نمايد

    ب:  درصورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد بايد سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.

    ج: براي دريافت كارت دانشجوئي پس ازصدور كارت دانشجوئي به نشانيvsca.tums.ac.ir  مراجعه نماييد.

    تاريخ ثبت نام حضوري:

    * تاريخ ثبت نام حضوري جهت تحويل اصل مدارك روز یکشنبه 08/07/1397 مي‌باشد. مقتضي است پذيرفته شدگان با در  دست  داشتن اصل مدارك و  پرينت ثبت نام تاييد شد و به دانشكده مراجعه نمايند.

    شماره هاي تماس:

    -ضمنا"شما عزيزان مي توانيددر صورت بروز هرگونه سوال درخصوص مدارك ثبت نامي و مشكلات رايانه اي در ساعات اداري(10الي 12) با شماره تلفن هاي 81633788 (قسمت اداره تخصصي) و81634162  (قسمت رايانه و فني) تماس حاصل نماييد.

    نظرات

      نظری موجود نیست

    ارسال نظر

    نام     

    ایمیل